Claims handling
Een groot deel van ons werk bestaat uit het behandelen van claims in het
buitenland, waarbij wij proberen pro-actief te zijn door gebruik te maken van
de ervaring en kennis van onze eigen praktijk, het aanstellen en soms coachen
van een lokale expert en het onderhouden van contacten met de claimant
Wij beschikken over een uitgebreid netwerk van correspondenten in alle delen van de wereld, dat geen deel uitmaakt van een alliantie. Dit is een bewuste keuze waardoor wij voor elk geval een beroep kunnen doen op de beste expert. Het onderzoek wordt goed begeleid en wij spelen een actieve rol om ervoor te zorgen dat bijvoorbeeld laboratoriumtests en eventuele berging op professionele wijze worden afgehandeld, waardoor wij proactief bijdragen aan het beperken van de schade.
Wij beschikken over een uitgebreid netwerk van correspondenten in alle delen van de wereld, dat geen deel uitmaakt van een alliantie. Dit is een bewuste keuze waardoor wij voor elk geval een beroep kunnen doen op de beste expert. Het onderzoek wordt goed begeleid en wij spelen een actieve rol om ervoor te zorgen dat bijvoorbeeld laboratoriumtests en eventuele berging op professionele wijze worden afgehandeld, waardoor wij proactief bijdragen aan het beperken van de schade.
Wij nemen alle mogelijke maatregelen om een tijdige rapportage en communicatie
naar onze cliënt te waarborgen.
De honoraria van de lokale experts worden op een zo transparant mogelijke
manier aan onze cliënten in rekening gebracht en worden apart van onze
honoraria vermeld.
Wij zijn betrokken geweest bij de controle van rijstzendingen naar Oost- en vooral West-Afrika. Ernstige risico's van tekorten in gewicht en schimmel kunnen beter worden beheerst als de situatie wordt gevolgd vanaf het moment dat een schip vertrekt tot de uiteindelijke levering uit de pakhuizen of terminals.
Wij zijn betrokken geweest bij de controle van rijstzendingen naar Oost- en vooral West-Afrika. Ernstige risico's van tekorten in gewicht en schimmel kunnen beter worden beheerst als de situatie wordt gevolgd vanaf het moment dat een schip vertrekt tot de uiteindelijke levering uit de pakhuizen of terminals.